fredag 22 april 2011

Glad påsk!

Hej!


Snuttan sover, Frasse sover, sambon tränar och jag hinner med ett blogg-inlägg! ;) Till och med fotat lite har jag gjort! På min tallrikshylla i köket närmare bestämt. Där står några bokstäver uppställda..




...och en kanin fick sitta och vakta ägget i zink.





På köksbordet står glasklockan. Däri har jag lagt några ägg jag fått sompåskpresent av svärmor. Sophora-trädet har jag köpt i min vän Lisas butik, Lyckliga Lisa i Lidköping.



Visst är de fina äggen?


Ikväll ska vi grilla med några vänner, imorgon ska vi på påsk-knytis med ett gäng kompisar. Och vädret då!? Jag njuter i fulla drag, går långpromenader och är allmänt insnöad på trädgård och växthus just nu.. Önskar er alla en riktigt glad påsk!

Kram /Anna

3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Visst är det helt underbart ute nu!:)
Ha en riktigt skön påsk!
Kram

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej! Hittade din fina blogg av en slump, hit återkommer jag gärna! =)
Önskar dig en glad påsk.

Kram Emma

tre nyanser av vitt sa...

Hej
Glad påsk! Man tror nästan inte det är sant med detta "sommar" väder. Otroligt underbart. Jag bara njuter varje dag.
Ha en fortsatt fin påsk
Kram Marie