fredag 28 april 2017

LOPPIS



Hej!
Nu är det dags för vår årliga loppis i min trädgård. Alla som är intresserade av det lantliga, industriella, fransknordiska, gamla, vita shabby chic är välkomna att komma och fynda. Jag lägger upp lite bilder innan på det som kommer att säljas av mig. Vi kommer att vara några som säljer och fika kommer att finnas till försäljning. Swish finns.

De övriga som kommer att stå och sälja är än så länge

Emmelie & Carina (Fröken Lycklig) @butikfrokenlycklig
Fredrica (Lundhaga design & gårdsbutik)
Amanda som säljer fika.

Det finns plats för fler, har du mkt att sälja inom samma stil är du välkommen att höra av dig! annasskattkammare@hotmail.com

Loppisen kommer för tredje året i rad att anordnas i min trädgård, på Varavägen 11 i Stora Levene.
Min butik kommer att hålla öppet samtidigt, där finns som vanligt lantliga ting i både gammalt och nytt, blommor, present, ekologisk konfektyr, samt ekologiska tvålar & ljus.

Kommer du i bil kommer det finnas möjlighet till parkering för några bilar på vår uppfart. Var isf snälla och ställ er så att andra kommer förbi med sina bilar, och fri passage till loppisen finns för de som går. Annars hänvisar vi till gatan utanför och i kvarteren runtomkring. Kom i tid, ifall ni behöver gå en bit.

Hoppas vi ses!
Kram Anna

2 kommentarer:

Maria sa...

Hej
Nu skriver jag en liten hälsning på din blogg också. Min blogg är ganska så vilande just nu tyvärr. Tror nog jag varit inne här hos dig tidigare.
må så gott från Maria

Marias Hörna sa...

Hej igen
Oj va fina saker du har.....