fredag 15 maj 2015

Myshörna & loppis



Hej! 
En liten hörna har tagit form här hemma. Jag klädde av en fåtölj. Ställde en gammal dörr bakom. En hylla och industrilampa, och lite annat plock. Där bordet står kommer balkongdörren att hamna ut till vår blivande glasveranda. 

För er som bor i närheten, ska jag och ett par vänner ha en loppis i min trädgård lör 23/5 kl 11. I Stora Levene mellan Vara och Lidköping finns vi med massa fin inredning osv. Skyltar sitter uppe. Har ni frågor så maila gärna mig på annasskattkammare@hotmail.com 
Hoppas vi ses! 

Kram Anna 

3 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Så fint!

Å, attans att jag inte bor närmare! kram Mia

Photo by Maria sa...

Så fin liten myshörna.. =)

Synd jag inte bor närmre, då hade ni absolut fått besök av mig på er loppis.

Ha en fin kväll..

Kram Mia

Sallys hus sa...

Men å va du är duktig!
Städa hela huset är vad jag skulle BEHÖVT göra...
men det blev mys istället..;)

Vilken fin hörna och va skoj med loppis!
Jag håller tummarna att du får mycket sålt!
Kram Katarina