tisdag 11 november 2014

Skåpet

Hej!
Hoppas ni mår bra? Jag har det fint. I helgen njöt vi av en utedag med lövkrattning, trädgårdsfix, gräsklippning och korvgrillning. Mysigt! Sen var vi på 30-årsfest för en god vän, Malin, ni vet? Efter god mat och dessert åkte vi iväg för att bowla. Sedan var vi ute, väldigt roligt och väldigt längesen! Så söndagen var lugn. Barnen sov borta och vi njöt av sovmorgon den här helgen också. Sedan fick vi god lunch och fika hos mina föräldrar innan det var dags att åka hem och somna i soffan. Nu är det full rulle mitt i veckan igen, jag förstår inte vart dagarna tar vägen. Livet rullar på med två små godingar, tänkt att Tage blir 9 månader på fredag (!) och jag undrar vart de månaderna tog vägen..
 
 
Tänkte att ni kanske ville se skåpet, på plats och lite mer iordning. Har roat mig under dagen med att plocka och piffa lite, sånt som ger ro för själen ibland!

 
 Skåpet, som blev målat i en ljust grå färg, blev placerat i matsalen. Har fyllt det endast med saker som är fina att se på, ska visa er närmare en annan dag. Det är ju så mörkt nu så jag fick använda stativet, närbilderna får jag fota en dag med mera ljus. ;)

Tycker om detaljerna på skåpet, och de kommer mer till sin rätt nu tycker jag. De närbilderna får ni också se en annan dag. ;) Vill ni se hur skåpet såg ut förut? klicka HÄR.

Kram Anna

1 kommentar:

Sara Ahlén sa...

Vilken skillnad! Resultatet blev verkligen bra Anna:)