söndag 3 november 2013

I brist på annat

Hej!
Jag är ingen bra bloggare för tillfället. Fullt upp på både vardagar och helger kan man säga. Förra helgen jobbade jag, den här helgen har min man varit på grabbresa. Jag har spenderat helgen på Gekås, kalas för min bror, samt umgåtts med mina väninnor som också varit gräsänkor i helgen. Idag har jag och Signe haft en lugn hemmadag med lite plock, tvätt, Lotta på Bråkmakargatan och kort promenad med Frasse. Nu kände jag för att göra ett inlägg, men vad ska jag visa? Ett bord står målat och klart i vardagsrummet, men jag har inte ens piffat där än så det kan ni ju inte få se.. ;) Ni får se lite bilder från min bröllopsdukning. Jag är inte säker på att jag visat de här bilderna. Först får ni se hur lokalen såg ut före dukningen.
 
 





 Stolarna är klädda med lakan från Ikea, som jag f.ö. ska sälja, om det är någon som går i bröllopstankar och vill köpa 90 lakan så hör gärna av er. =) Dukningen består annars av medicinflaskor med vita ranunkler, vitmålad trollhassel, ljuslyktor klädda med spets och turkosa snören, ljuslyktor i form av gamla bakformar samt organzapåsar med vita snöbolls-godisar som gåvor till gästerna.
 
Nu lite soffhäng med min man som kommit hem. Undrar vem som somnar först, han som kört gärnet med grabbarna hela helgen, eller hon som kört gärnet med Signe hela helgen? ;)
 
Kram /Anna
 

1 kommentar:

Unknown sa...

Vad duktig du är Anna! Så fint!