fredag 14 juni 2013

Fredag




Hej! 
Åh så skönt med fredag och helg. Jag firar med ett glas rose, men risken finns att jag somnar sen. :) jag brukar bara sova en stund när jag vakar av, idag blev det 3 timmar och efter 2 ruschiga nätter är jag nu lite trött.. 
Vi städade idag och det är så skönt när det är ordning inför helgen tycker jag. Jag plockade in en bukett från vår syren på stam, det är den ljuvligaste av dofter nu när den blommar! Nu blir det nattning och sen film med mannen. 
Kram och trevlig helg! 
Anna 

2 kommentarer:

Dagdrömmar och verklighet sa...

Ja men visst är det härligt att ha klart städning innan helgen! Härlig med syrener, mina är överblommade sedan länge så nu blir det lite lupiner innan sommarblommorna kommer..

Vi ses! Kram

STENLYCKA sa...

En stor kram och en underbar junilördag!
Raina