tisdag 2 april 2013

Förnimmelse av vår!

Hej!
Nu är vi hemma i vardagen igen efter en toppenvecka med skidåkning, sol och skoj umgänge! På påskafton var vi på knytkalas hos goa vänner, i söndags och igår jobbade jag och igår kväll tränade jag. Tror ni jag somnade i soffan igår kväll? ;) idag är det tvätt och stök här hemma, har också hunnit med en träff med min syster.
Gick en sväng i trädgården med Signe nu precis och hittade lite vårtecken bland all snö som fortfarande ligger kvar. Det ger mig lite hopp! Nu vill jag ha vår!!
Kram Anna



5 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga våren som är på g o alltid kul o se de första blommorna:-)

Kram

Dagdrömmar och verklighet sa...

Ja men nu är det vår, idag har det verkligen varit det i alla fall!! Men visst hade gärna den sista snön få försvinna så vi slipper se den.. Synd att vi gick om varandra idag, men vi ses väl en annan dag istället.

Kram kram

Fröken Lycklig sa...

Hej vännen! Gött å höra att ni har det bra och haft en härlig semester! Vår i luften är underbart som vi längtat!!
Saknar dig vi måste ses snart! Kramis

Lilla Blanka sa...

Hej fina Anna!

Ja nu är väl äntligen våren på gång :)) eller så är det så att det går från vinter till sommar direkt, hihi. Det skulle visst bli 15 plus om en vecka...nice!

Dina bilder ser i alla fall härligt vårlika ut!

Kraaaam
Mia

Marie sa...

Ja nu är våren definitivt på gång. Strålande sol och små vårtecken i trädgården, underbart!

Kram Marie