tisdag 5 mars 2013

Tavelvägg

Hej!
Jag ber verkligen om ursäkt för den dåliga uppdateringen här. Min blogglust är inte på topp just nu. Det känns inte som om jag har något att visa, trots att det hänt flera saker på inredningsfronten. Det handlar nog om brist på kreativitet från min sida. Här har ni iallafall en sak jag gjort; målat om en tavelram. Nu passar den bättre in med de övriga vita ramarna på väggen. Jag ville dock ha den lite shabby, därför målade jag den bara en omgång med vattenbaserad grundfärg.
Idag känner jag mig hängig, har nog en begynnande infektion i kroppen, så jag ska lägga mig och vila.
Kram Anna
Ps. Utlottning i nästa inlägg, kika in då!

1 kommentar:

Dagdrömmar och verklighet sa...

Fint med kort, på något sätt lättare att sätta upp än tavlor. Hoppas nu att du inte blir sjuk..

Ha det gott!! Kram