lördag 22 december 2012

Årets gran

Hej!
Ursäkta den dåliga uppdaten här! Lite datastrul gör att jag inte kan använda de bilder jag tagit på vårt julpyntade hem.. Så ikväll får ni nöja er med en instagram bild på vår gran. Iår blev det vitt och silver, jag visar lite mer imorgon när jag kan fota i dagsljus.
Idag har vi varit och fikat med mina föräldrar och köpt den sista julklappen. När vi kom hem blev det julbad för hela familjen, inklusive frasse som fick duscha. :) önskar er en mysig kväll!
Kram /Anna

3 kommentarer:

STENLYCKA sa...

Jag önskar dig en underbar jul med glädje och kärlek!
Tack för dina varma hälsningar och din vackra blogg!
Julkramar Raina

Dagdrömmar och verklighet sa...

Önskar er en fin fin jul!!!

Kram från oss

Ann-Catrin sa...

Så fint Anna!
En riktig God JUL till dig och din familj
stor kram
Ann-Catrin