tisdag 10 april 2012

Jag ska flytta..

...till Uddevalla!
Eller iallafall hade jag gjort det om jag haft 3,8 miljoner..
Kolla in huset. Kolla in läget.. Wow. Någon som kan tänka sig att ge den summan för vårt hus så vi kan köpa det här? :)
Idag väntas mysigt lunchbesök. Igår målade jag lite och bytte gardinstänger och gardiner här hemma. Ikväll ska jag se om jag kan måla lite igen.
Ett problem har uppstått med köket. Vi hade ritat med en felmätning på en meter! Pust, så nu får vi rita om igen.. Vi som trodde vi var helt klara.. Förhoppningsvis är det bara att ta bort en sektion med lådor, men det återstår att se. Som sagt, i det här hemmet krånglar det alltid, allt blir merjobb, allt tar dubbelt så lång tid.. Men vi har ju iallafall tak över huvudet! ;)
Kram Anna

Ps. Bilden är hämtad från hemnet.se

5 kommentarer:

Dagdrömmar och verklighet sa...

När jag såg den bilden kom jag på att vi måste åka till Uddevalla någon dag i vår och gå deras strandpromenad, jätte fin och mysig!!

Det verkar vara så med renovering.. alltid något som sätter käppar i hjulet.. fast kanske lite extra hos er ändå..

Ha det gott! Kram

KNORKAN sa...

Vilken utsikt! Kram Knorkan

Anonym sa...

Vilket läge!!!
Så fin trehjuling.
Ha det gott
AC

Helen sa...

Underbart läge!

Fröken Lycklig sa...

Vilket läge vem vill inte bo så??