söndag 11 september 2011

Testing testing..,

Att blogga från mobilen. Man får ju försöka effektivisera livet om man ska hinna med annat än blöjor, matning och promenader.. Hihi. En glimt från mitt rum får ni se idag, mitt lekrum. Mitt pysselrum. Här får jag leka fritt, eftersom rummet inte har ett direkt syfte. Iallafall inte förrän vi får fler barn. Så jag passar på att leka med mina så opraktiska möbler, men som jag tycker så mycket om. Och för mig är sängen hur praktisk som helst att ligga och läsa en tidning i när Signe sover. Eller blogga för den delen. Lite vila för kropp och själ är aldrig fel för en mamma som jobbar dag och natt, eller?
Kram på er!

3 kommentarer:

annashusidingtuna sa...

Hej!
Känner igen det där om att tiden ska räcka till väääääldigt mycket när barnen är små....
Men fint har du i ditt pysselrum och sängen är ju jättefin!
Kram Anna

STENLYCKA sa...

Vacker säng och bild!!!
Önskar dig en fin söndag!
Kram Raina

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Underbar bild.. Såå fin säng kram sussie