fredag 15 oktober 2010

Drömmen... snart verklighet?

Nu är det så gott som klart, mina föräldrar har köpt detta underbara huset. Ett trettiotalshus med lägenhet på övervåningen och butikslokal på undervåningen. Gissa vem som kanske ska bli hyresgäst där? Inget är helt bestämt än, men nu tror jag bestämt att min dröm börjar bli verklighet... :) Jag ska såklart jobba som sjuksköterska nu när jag snart är klar, detta blir en bisyssla, en hobby och jag kommer isåfall att ha öppet någon helg i månaden och kanske någon dag i veckan. Sortimentet blir mestadels gamla saker och möbler i den rätta stilen..
Jag berättar mer när det är på gång!

Vill önska alla som kikar in här en trevlig helg!

Kram /Anna

15 kommentarer:

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Ååå, vilket underbart hus!!
Lycka till med dina framtidsprojekt :-)

Ha en trevlig helg!

Kram från Australien♥

Unknown sa...

Det är ett fantastiskt hus!
Nu är som sagt drömmen snart verklighet!
Hoppas allt går bra.

Ha en härlig lördag!
Kram Anna

STENLYCKA sa...

Åhhh. Anna, Grattis. Huset är underbart och jag vet var det ligger. Jag har varit och handlat i den butiken som var där tidigare.
Så roligt för dig önskar dig all lycka!
Naturligtvis kommer jag att besöka dig i din butik.
Kram Raina

A Cup Of Emilia sa...

Underbart hus! Låter som ett jättekul projekt :) kram

Grodmamman sa...

Vilket vackert hus! Var ligger det?
Kul med en egen butik också! Alltid kul att få möjlighet att uppfylla sina drömmar!:)
Kram

Mariah sa...

Anna huset är ju underbart!!! Har tittat på det massor av gånger och drömt =) Va roligt! Jag ser fram emot att höra mer.....
Kram !!

Hem och Lycka sa...

Vilket underbart hus! Vilket kul projekt, lycka till!

kram Mia

Rose Garden Malevik sa...

Underbart Hus :)
Å lycka till :)
Håkan

Vintage sa...

Ett riktigt drömmhus!Förstår att du är glad! Ha en fortsatt trevlig helg! Kram susanne

Hem och Harmoni Marie sa...

Åh, vilket underbart ställe! Får jag komma o jobba hos dig? ;)

Kram Marie

Betty sa...

DRA MIG BAKLÄNGES !!! Vilket hus !
Tror nästan jag skulle kunna flytta vart som helst för att få äga ett så vackert hus (nästan i alla fall).
Hoppas att ni kanske ... , spännande att se hur det går.

Kramar från Betty !

toves sammensurium sa...

For et vakkert hus!!!!!!!!!!! Håper det er like fint inni - så spennende både for dine foreldre og deg!!! :)
*misunnelig *
tove:)

IKT i min vardag sa...

Men åh vilken dröm!!! Både huset oh affärsmöjligheten! Önskar dig stort lycka till!

Kram Linda

Domus Dulcis Domus sa...

Hm.... är det Änglahuset eller? Såååå spännande!

Anonym sa...

Hej Anna!

Vilken slump! Jag satt vid datorn och tittade på lite spännade bloggar. Plötsligt får jag se grannens hus på bild. Jag bor precis i närheten av det fina huset och har varit där inne några gånger då det var andra ägare. Mycket charmigt hus. Jag är intresserad av vintage men även av inredning och loppis. Jag driver en liten butik i Vara. www.vintagebutiken.se
Hälsningar Gerd