torsdag 25 februari 2010

Vinnare och "istället för väggord"!

Hej alla goa!
Nu har jag dragit en vinnare.. och ni som är oerhört nyfikna på vinsten så kan jag avslöja att den dels bestod av den här.. som är ett tips för er som liksom jag gillar väggord, men tycker att många som finns i butikerna är för dyra.. plus att man kanske inte vill måla på tapeterna.. då kan man göra en tavla med lite text- hur enkelt som helst.. har man inga bokstavsstämplar kan man ju använda en fin text på datorn och skriva ut.. jag målade en ram svart, men man kan ju ta en gammal ram, eller måla en i shabby chic... ;) Hoppas att ni inte tycker att min skrivstil förstörde det hela.
Jag gjorde ett par tavlor till som jag haft uppskriven på idélistan i huvudet länge men som inte blivit av.. och jag fick en massa lust att skapa när jag börjat pyssla med bokstavsstämplarna! Så nu hoppas jag att trötthet och brist på inspiration har bytts ut mot kreativitet och lust! ;)

Nu ska jag inte dra ut på det längre... Lotterna lades i en gammal hatt.. =)


...och den som vann tavlan m.m. var...


Marie med bloggen Tre nyanser av vitt! Grattis till dig! Maila mig din adress så kommer vinsterna på posten!

Nu öser snön ner utanför mitt fönster och jag börjar undra vart detta ska sluta.. det är tur att man har bokstavsstämplar och lite lust att pyssla! ;)
Kram /Anna

5 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Grattis till vinnaren av den fina tavlan..
Skrivstilen var jättesnygg..

Kram Mia

tre nyanser av vitt sa...

Åh vad roligt vad glad jag blir tralalala...Var jättetrött när jag kom hem idag, vi har varit på utflykt med fritids härligt härligt men man blir helt urlakad av allt promenerande och korvgrillning skridskoåkning...o så blev jag piggelin igen när jag kollade in din sida...hi hi
Kram Marie

lottens vita och gröna sa...

såååååååå fin tavla, med ett viktigt budskap som man bör se på en vägg och päminnas!

grattis till vinnaren!
varmkram lotten

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Nej men hallå nu får du göra om , jag missade det här !!!
Stort grattis till vinnaren i alla fall , vilket fint pris !!
Kraam/Lotta

Rita sa...

Hej Anna,
I've ust found your lovely blog while doing some blogging tonight.
Congrats on the looks of our blog: it's just deligghful and a greeat pleasure to visit.
I've become your newest follower as I intend to follow you and see what you'll come up with.
I adore your shabby chic style. it's just right my own fave style!
Fondly
rita