onsdag 23 april 2008

Lysande presenter!!

Hej blogg-vänner!!
Det vackra vår-vädret har hållt i sig här! Klarblå himmel och 15 grader.. kan inte bli bättre. Har varit ute och gått och joggat i veckan, idag blev det 6 km gång i raskt tempo med mamsen. Sen fikade vi på altanen på min nybakta banan-kaka. mums. Innan jag åkte hem fick jag en present! Hjälpte mina föräldrar för ett par veckor sen och som tack så fick jag den här ljuslyktan från Orrefors!
Blir så vackert sken genom glaset..
Sen för några veckor sen köpte jag en present till mig själv, gissa vad det kan vara bland alla saker på skänken...
En glasklocka!!
Har önskat mig en sen jag öppnade dörren och tog ett steg in i blogg-världen! Nu beställde jag äntligen en av Englamaria nätbutik.
I den fick ett par prydnadskulor och ett kort på min mamma som liten plats..
Nu ska jag läsa lite om sjukdomar innan jag somnar! Ha det så gott allihop, tack för att ni kikar in här.. Kramar /Anna

11 kommentarer:

My Lovely Things sa...

så fin glasklocka du har...så fint du har piffat i den..

ljuslycktan är jätte fin..trevlig gåva...

Lycka till med pluggandet..
kram anna

drömmen om vitt sa...

Visst är det underbart med alla dessa glasklockor, köpte min med när jag upptäckt bloggvärlden.
Gott med härligt väder med och banankaka lät ju inte så dumt.
Ha det så gott.
Lotta:)

MiaMaria sa...

Hej!

Härlig gåvor till dig själv!

Lycka till med läsningen!

Miamaria

tre nyanser av vitt sa...

Hej
Fina bilder! Jag fick min glasklocka igår från mixin, trånat efter länge äntligen är den min. Hittar inget fat som passar dock. Visst vill man ha så mycket och ändå mer inspiration får man av alla dessa fina bloggar.
Ses igen//Marie

White Season sa...

Visst är det väl sååå fint med dom där rackarns glasklockorna, det var ett bra köp. Härliga bilder, ha en bra fredag, kramar Malin

Lilla Blanka sa...

Ja glasklockor är ju såå mysiga, har samlat på mig några stycken nu..tycker de är användbara till så mycket..du har dekorerat din jättefint!
Kram
Mia

Anonym sa...

Jättevacker lykta och glasklocka! Ska surfa in på webbshoppen och kolla in vad de har för något. Kram kram!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

så söt glasklocka!!!ja har med blivit galen i dem sen jag börja blogga!!!Har en st än så länge!!!Men på god väg!!!!Köpte jag i godisbutiken i gallerian;)av ala ställen!!!

Kram Millan
~~~<~~<<@

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hej anna!

Vilken fin glasklocka du köpt! Ser så sött ut med det gamla fotot av din mamma innuti!

Vilken härlig present du fick av föräldrarna!
Så snällt!!!

Önskar dig en fin fredag!
Kram Hanna

P-lina sa...

hihi...det var det första jag fastnade för oxå.Glasklockan!!

fin blogg!

Ha en bra dag!hälsn./P-lina

Mjuka sa...

Jättefin glasklocka.
kramar Malin